Tuesday 4 December 2012

sayarinduawak



ayam pendek aku comel.. huhu 

Harini 4 hari bulan 12 tahun 2012, hari selasa. Ok, semua orang tau tu. Aku je baru tau. Sebab sejak kebelakangan ni aku macam kejap hidup, kejap mati . Cam mumia dah. Heh. Faham-faham je la. Bila gaduh dengan orang yang kita sayang, sakit rasa. Hmm. Sebab tu Fadhlin benci biler ada salah faham dengan besties. Hmm. Hope it'll settle soon.



Yahh! Myunggi, kasi la sikit. Terliur ~.~

Sebenarnya hari ni aku nak post artwork aku. Tadi godek ps, then aku ternampak texture yang akak Nana Johari buat (freebies) yang aku tak pernah hayat pakai. Huhu. Terhasillah karya seni Fadhlin yang teramat lah simplenya~ //nanges terharu lol :P
*klik kat nme akak Nana Johari tu kalau korang berminat dengan texture poster kat bawah ni :D



klik gambar untuk tumbesaran

 Weyh, aku kasi amaran. Jangan pakai poster aku tu macam korang punye, i mean.. pakai untuk oneshot ke ff ke saje buat perhiasan kat blog ke tanpa izin aku. Kalau dah mintak aku akan pertimbangkan. Aku tau simple je, tapi just nak kasi amaran sebab tu artwork aku.


Adios.




No comments :