Saturday 1 December 2012

It's coming ~ omo =,=



Pejam celik pejam celik, bukak laptop off laptop. Kita dah masuk bulan 12. Cepatnye masa berlalu. Plan yang aku buat untuk cuti sekolah satu pon tak terlaksana. Cehh. Ape kejadah la yang Fadhlin buat selama sebulan kat rumah ni. Jap, kira balik. Sebulan lebih la sebab lepas PMR Fadhlin dengan besties Fadhlin ponteng beberapa hari. Huhu. Sahabat sejati, pergi sekolah sama-sama, ponteng pon sama-sama la. Bagus kan ? Part ponteng tu yang terbaik ~ Puiihhhh :P



Fight2! Hahaha. Comel je Happy :D


Harini, 1 December, besties hensem Fadhlin pergi Perak, Bukit Merah. Untung nye la. Aku sekali pon tak pernah jejak kaki kat Perak . Pernah pon time otw gi Langkawi, berhenti kat Perak . Wait, gi Langkawi ada ikut Perak ke? Heh . Biar la . Suka hati la aku nak cakap menda . :P



Pakwe baru I, Park Hyung Seok. Actually, bukan pakwe baru pon. Just baru perkenalkan. Haha. Mamat ni model kot. Yang pasti dia ullzzang yang paling hensem pernah aku jumpa. Manusia paling hensem dalam hidup aku ada 2 je, ayah aku and besties kesayangan aku. If aku cakap die ullzang paling hensem, dalam hati aku, dia ullzang paling hensem. Aku mengarut mende la ni =='


Hahahahahahaha. Eh, aku ingat nak buat oneshot. Ingat je la baru . Base idea da ada. Storyline pon ada la sikit.. kot. Yang penting quote dah ada. Hoho. Doakan aku kuat semangat nak buat, sebab aku ni manusia yang lemah semangat la jugak . Berangan je lebih . Hish //hantuk kepala kat dinding :P


Jyaa .

No comments :