Tuesday 11 December 2012

masakayamdalamperigi



Song Joon Ki . Tapi kan.. Fadhlin lagi suka nama dia dalam cerita The Innocent Man, Kang Maru . Maru . Macam Mashi Maro . Comel :D

Haha. Title post aku tu entah pape je kan? Adik aku tadi, time makan kat Taj, dia sebut ayam tu masak dalam perigi jadi lagi sedap eh ? Lebih kurang gitu la dia cakap . Act, dia tersalah sebut . Dia nak kabo ayam tandoori tu sedap masak dalam tempayan tapi entah apasal dia gi sebut perigi . Sakit perut aku gelak kat kedai mamak tu //lol


Muka Joo Won time dia nangis kat reality show ke ape entah kat KBSW macam ni la lebih kurang . Terharu dengar ayat dia, sambil dia nangis die cakap lebih kurang gini : I regret the most when I can't protect my love .


Hoho . Harini aku dapat tau berita yang menggembirakan dan menyedihkan dan buat aku rasa bengong . Haha . Kita cerita satu-satu okay ?



Flying kiss tu Luhan kasi kat aku okey. Awak jangan perasan :P

1. Berita yang menggembirakan

Luhan datang Malaysia!! wiii~~~ Adeh, kalaulah Fadhlin boleh pergi stalk dia, hoho, indahnya dunia . Haha . Fadhlin tak de la gila sangat sampai nak pergi stalk anak dara, eh, anak teruna orang . Tapi kan, mesti best dapat tengok baby face dia kan ? :D



Myungsoo is playing with his cool hair . Comel :D

2. Berita menyedihkan

Aku baru dapat tau yang Harry Styles dah kena kebas. Meleleh air hidung bila dapat tau . Haha . Puihh . Act, aku tak kisah pon . He will be safe with Taylor Swift . Haha . Aku bukan minat tahap gaban kat dia . Besties aku lagi hensem :3



Pakwe lama yang telah lama kutinggalkan . Sorry, I am not a minoz anymore //puihhh lol :P

3. Berita yang buat aku rasa bengong

Salah faham . Adeh . Aku tak nok cerita . Haha . Sory dear . I'll try not to have negative thought about you ever again :D

Special notes for him : Eh awak ! Saya rindu la kat misai comel awak ! Jangan shave eh? Haha . Chop . Fadhlin serius ni . 




Adios


No comments :