Friday 28 December 2012

konbanwa to oyasumi Fight !




Pink ? Why are you so girlish Ren ?  Sila jangan confuse . He is Ren from Nu'est and he is a boy . 


Salam . Aku saja je nak update blog . Bosan la . Bukak tutup ask.fm , twitter , fb . Tak de orang pon nak 'hai-hai' . Baik fadhlin duduk dalam dunia sendiri sebab fadhlin memang suka duduk dalam dunia sendiri . Sebab tu la wujudnya blog yang superb mengarot ni . Err . Sadlife ? Tak de la . Tak pon :D



Pernah dengar tak quote ni, boy yang hensem akan ada sikit ciri keperempuanan kat muka dia and vice verse . Ren has prove it to you ! He is soo flawless .__.


Err . Korang boleh tolong doakan tak ? Doakan umi Fadhlin . Hmm  Kesian umi . Selalu sakit kepala . Umi ada darah tinggi . Hari tu lepas umi lahirkan Hafiz , darah tinggi umi hilang dah . Sekarang ni dia datang balik . Hmm . Kena reda je la . And doakan pressure darah umi stabil balik . Ameen Ya Rabb .



Duckface . Lips dia sangat lawa and I'm jelly ~.~


Ape lagi yerk aku nak mengarut . Ohh , baru ingat . Aku baru tau EXO ni members die ada kuasa . Jangan gelak kat aku . Tumbuk karang .__. Luhan punye kuasa telepathy , boleh gerakkan apa2 pakai otak dia . Pakwe Luhan , Sehun ada kuasa wind ( err, aku tak ship HunHan taw . Just mention je sebab aku rasa tak layak je jadi shipper diorang memandangkan perkembangan diorang memang aku tak ikut . Just aku suka tengok interaction diorang . Sweet je . Siyez ni ^^ ) .



Atototot . Comel je Luhan :D


Next week dah sekolah ! Oh tidakk . Aku still lagi macam beruang panda ni . Bila tau nak hilang eyebag . Err . Memang salah aku sebab hari-hari aku tido gila awal .__.



Ape yang Myunggi tengah buat tu . Err . Comel . Pluz weird =='


Korang rasa next year akan jadi year yang indah tak ? Aku tak tau . Aku baru je nak sesuaikan diri dengan 'situasi baru' aku ni . And sekarang pon aku still rasa awkward . K . Aku memang susah terima menda baru . Give me some more times and do help me . I beg you . Don't hate me if I do anything wrong . Don't feel annoyed because of my actions as this is so new . First time thing like this happen in my entire life and I'll do my best to overcome it . Fight !



Salam (:





No comments :