Sunday 27 January 2013

Patah . Sebak .




Let's run till we catch the internal happiness :D


Salam . Ahaks . Patah ? Patah apekemende la pulaknya ? Haha . Sabor la jap . Intro dok lagi . Haha . Semalam kepada semalam 24hb Januari 2013 . Bersamaan dengan 12 Rabiul'awal 1434H . Hari keputeraan junjungan besar kita, Nabi Muhammad S.A.W . Jom kita selawat sepanjang bulan maulid ni :D



Selawat jom :D


Ok . Kembali kepada tajuk asal . Patah ? Ohh tidakk . Patah hati kah ? Haha . Fadhlin tak de la jiwang parokk nak berpatah-patah hati ni . Tangan je kot yang patahnya . Err . Bukan tangan . Jari je . And hakikat dia, tak patah pon . Sakit je . Saja je kabo patah . Epic kan ? Haha . K . Hambe gurau . Saja je pongg .



Ohh tidak . Dah start ngantok .__.


K . Kalau perasan sebelah perkataan patah tu terang-terang ada perkataan sebak . Kalau tak perasan , sila lah rujuk balik title post . Hehe . Sebak la ! Esok , I mean . Hari Isnin nanti budak-budak ni dah tak dok . Diorang nak berangkat pergi SBP , tinggal aku sorang kat BRASS . Semalam baru terasa yang lepas ni aku dah tak jumpa kawan aku dah . Iklil , saya tak sempat kenal awak pon . Saya mintak maaf kalau saya ada jelez ke ape ke dengan awak . Competition tu kan bagus untuk kesihatan..kan ? Haha . Sungguh la tak jadinya lawak hamba tu .




Kann ? :B


Bie , 3 tahun tak sempat nak kenal awak sepenuhnya . Hati-hati ye wak kat KISAS tu . Saya jelez awak dapat pergi . Kat sana . Bumi penuh tarbiyyah . Penuh dengan orang-orang baik . Penuh dengan ilmu untuk akhirat selain ilmu dunia . Penuh dengan segala-galanya . Saya jelez . Dulu saya tak pernah terfikir nak apply sana . Now, saya teringin nak jadi budak sains agama . Teringin wak . Peluang ada . Dekat SMA Kuala Lumpur . Tapi kat KL . Jauh . Jauh sangat . Bagi saya . Sebab saya tak duduk dekat perumahan Bukit Rangin . Kemungkinan untuk lost contact dengan awak semua , especially budak-budak 3cen 2012, akak seniors yang saya sayang, and ada dua tiga orang adik junior yang saya baru jatuh sayang . Bie stands for Rabiatul 'Adawiyah . Jangan salah faham la yerk :P



Ya Allah , permudahkan segalanya bagiku :')


Hoyeah . Korang dapat rasa tak aku tengah emo . Hari . Ini . Kenangan . Terindah . I hope you can feel my love to you in my last hug before you leave .



Awak tak tau tak pe . Yang penting Allah tahu , saya rindu awak semua :')


Perasan tak ? Lagu blog Fadhlin lagu nasyid ? Oyeah . Berubah angin la . Asyik lagu korea je . Kita ubah sikit-sikit ok ? Yang penting konsisten :D

"Tabahkan hati ini dengan cinta hakiki.."


Salam .

No comments :