Tuesday 5 February 2013

CHESS ==





Tajuk dah direct habis dah tu . Otak dah beku weyh . Ape pon intro wajib ada . Hehe . Assalamualaikum . Hari tu, first time umi masak ikan patin . Haru . Kami bukan orang Pahang pior . Umi original Melaka . Abah lahir je kat Pahang tapi odang memang from Melaka . Aku lahir Pahang tapi tak berapa nak ke-pahang-an sangat . Haha . Apekemende entah mengarot .Tapi memang la amat haru . Kesian umi time siang . Umi cakap ikan tu macam tengok umi . Its eyes . Aku tak tengok . Tak sanggup weyh . Ada yang tak lalu makan karang . Tapi sedap la umi masak even first time . Tak hanyir pon :D




Chess huh ? Last week . Tournament peringkat zon . Dua hari je, Selasa and Rabu . And Alhamdulillah 12 BRASS student lepas pergi daerah termasuk Fadh and besties . Dia ofcourse la dapatnya . Ranking no4 . Huh . Me ? Just no 7 out of 18 . Hmm . Last game lawan dgn Shuhada, my team mate, also from BRASS . Ex, Pahang representator . Betul ke tu . Haha . Bahan je la . Tengok je pairing, rasa macam batu besar hempuk atas kepala . Whatta ? Kenapa dia . Haihh . Last2 pakat je la buat main . Kita main je, tapi menang ko punya . Haha :D




Punya lah bising kitorang maen . Meja 1 sebelah kitorang bising jugak . Dua-dua budak SMA mane entah aku dah tak hingat . Meja 1 and 2 first time dalam 6 game tu, bising . Haru . Kitorang kan maen gitu je . Tengok-tengok Fadh macam nak menang . Time tu main buah putih, shuhada hitam . Boleh kitorang gi maen tuka buah time tu . Shuhada tuka putih, Fadh hitam . Akak Marini from INTEK yang duk kat sebelah Fadh, meja 3, pandang macam "Eh, biar betul budak ni ?" . Haha . Maafkan kami :B



Apakah == Boleh jatuh . Hish . Baik kasi kau yang tengah kebulur ni .


K habis hikayat minggu lepas . Ni nak masuk yang esok pulak . Oh tidakk . 3 hari, esok, Rabu, Khamis duk berkampung kat SHAKS . Chess peringkat daerah Kuantan pulak . Haiyoo . Cuak weyh . Esok main dua game . Rasa macam nak tercabut jantung fikir . Aku rasa esok duk depan orang tu, terkeluar terus jantung hatiku . Haha . Apakah == Dah la esok kena tulis notasi memandangkan peringkat daerah . Haiyoo . Tak suka notasi sebab meganggu konsentrasi and mental aku time main . Kalau korang main chess , korang mesti faham nape Fadh cakap meganggu . Dengan debornya lagi, tak pasal kena tulis segala bagai pergerakan buah atas mat chess tu . Hishh . Harap tu syarat je . Reda je la . Ni pon tengah maen chess online dekat chess.com through fb dengan shuhada and aku rasa kalah tengah hai-hai aku . Adehh ==



Satu-satunya gambar yang berkaitan . Haha :B

Last but not least , (keluar sudah ayat karangan aku) tolong2 doa kesejahteraan kami semua disana . I'm hoping a miracle will happen . In syaa Allah with His help :D



Aku nak marah ni, sila beri perhatian . Haha :P

Esok Atiqah pergi kem kenaikan pangkat KRS, ponteng tiga hari, sama spesies dengan aku . Yang aku nok marohnye perbentangan nanti aku dengan dia sepatutnya . Aku rasa sah-sah kena bentang sorang-sorang hari Jumaat nanti sebab badan dia confirm lah habis lunyai rupa yogurt strawberry lepas balik from Kem Shah . Ceyytt . reda je la .__.


Salam .


No comments :