Tuesday 1 January 2013

Assalamualaikum 2013




Let's write a better one than before !


Assalamualaikum awak yang tengah baca post saya ni . Err . Polite je kan bunyi die ? Hehe . Kan tahun baru, so kena la jadi polite . Haha . K . Fad tipu . Act Fad demam, tak de mood nak mengarot sana-sini .



It's still loading for a new drama, new adventure :D


K . Selamat mengahrungi adventure baru ok . Saya, next year dah jad form4 . Budak bio in syaa Allah . Dua orang kawan saya, Rabu nanti saya dah tak nampak muka diorang kat sekolah . Sorang pindah Taiping, sorang pindah Seri Kuantan (SHAKS) . Saya tengah sedih sekarang ni . Sedih sangat bila fikir Rabu ni saya datang sekolah saya dah tak nampak muka awak n kita dah tak sama kelas, sama sekolah . Saya sedih wak .  Sedih sangat . Ya Allah , kuatkan lah hamba-Mu ini .




Hope saya kan jadi better tahun ni . Diari yang semalam dah tutup , kunci pastu telan kunci dia . Jangan bukak2 dah . Hai diari comel yg ad corak stripe . Esok, lepas bangun lah baru saya rasmikan awak yerk ? Kalau tulis sekarang, tak pasal hingus meleleh atas awak .  Haha . Azam baru ? Entah . Ingat nak teruskan je azam tahun lepas . Jadi anak solehah untuk umi abah , jadi besties terbaik untuk awak, jadi student form4 yang tak buat kes pape . Penat dah, stiap kali jadi freshman, ade je la kes aku buat . Tahun depan dah tak nak dah . Fight !



Salam .




No comments :